Nouveau message

JOHN WILLIAM infos at johnwilliaminformation.com
Fri Oct 5 14:55:09 BST 2012

Excuse me for the surprise that my e-mail could cause you. I am Sir JOHN WILLIAM american citizen.
Following a malaise during which I went to the hospital recently, my DOCTOR let me know that suffered from the pernicious evil. The diagnosis revealed that I suffered from cancer, and that I shall live no more than eight months.
I shall wish to donate you the 23 million dollars US sum if you promise me to use this to help children.

When you will have carried out all his wishes my soul will can then rested in peace to allow me to redeem myself a time is little face to face of God
Please if you interrested by donation send me :
Full name
Occupation
Nationality
Date of birth
Country of residence
I hope to count on your discretion
Wite me on this email:johnwilliamdonation at ovi.com
JOHN WILLIAMS
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
  FRENCH TRANSLATE
  Je vous prie de m´excuser pour la surprise que pourrait vous causer mon courriel. Je suis Monsieur John william citoyen americain.
  A la suite d´un malaise au cours duquel je me suis rendue à   l'hopital récemment, mon DOCTEUR m´a fait savoir que souffrais d´un mal pernicieux. Le diagnostic a révélé que je souffrais de cancer, et que je ne vivrai pas plus de huit mois.
je souhaiterai vous faire don de la somme de 23 MILLIONS de Dollars Us
   si vous me promettez d'utiliser cet argent pour aider les enfants
Lorsque vous aurez accompli tous ses voeux mon ame pourra alors reposé en paix pour me permettre de me racheter un temps soit peu vis à  vis de Dieu
Si vous êtes interréssés par cette donation envoyer moi les informations suivantes:
Votre nom et prenoms
Votre occupation ou Fonction
Nationalité
La date de votre naissance